donderdag 12 juli 2012

Het is zomer! / Summertime!

hallo allemaal,

ik ben weer bezig geweest met een nieuw kaartje, nu eentje die meedoet met de uitdaging 123 voor elk kaart een feestje!http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/2012/07/uitdaging-123.html thema ''Het is Zomer/Summertime!'' en voor crealing http://crealing.blogspot.nl/2012/07/challenge-3-zomer.html



  • ik heb een stempel gebruikt van Papermania Strictly Party Claer Stamps deze vind ik erg zomers ik heb het ingekleurd met copic markers en promakers.
  • het achtergrond design is van Marianne Design pretty paper bloc Birds & Flowers
  • en van Papermania Beautiful
  • het woord ZOMER heb ik zelf geschreven met glitterlijm 
  • en heb er ook nog roosjes,plakparels en bloementjes/vlinders op geplakt.

ik ben er weer blij mee dus laat de zomer maar komen :p

groetjes Melina

8 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en vrolijk zomerkaartje, Melina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuk dat je mee doet aan de Crealing challenge en wat een plaatje heb je gemaakt ! Team Crealing

    BeantwoordenVerwijderen